رعایت استانداردها در بنزین تحویلی به مردم

شناسهٔ خبر: 48A6630E -
دبیر سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت گفت: در فرآیند تولید و توزیع بنزین تحویلی به مردم، استاندارد بین‌المللی کیفیت و زیست محیطی در پالایشگاه‌ها، شرکت پالایش و پخش، شرکت خطوط لوله و مخابرات رعایت می‌شود.

به گزارش هاناخبر ،

سید امیر طالبیان، دبیر سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، امروز گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که حمایت‌های همه جانبه وزیر نفت از مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت به بار نشسته است.

وی افزود: بیش از 30 فقره گزارش پایدار شرکتی، با همت دست‌اندرکاران خانواده صنعت نفت و توسط دبیرخانه همایش دریافت شده است و می‌توانیم ادعا کنیم که در چهار سال فعالیت دولت یازدهم، صنعت نفت توانسته است، در مسیر توسعه اجتماعی، همپای توسعه صنعتی گام های موثری بردارد.

طالبیان تصریح کرد: درست است که در اساسنامه شرکت ملی نفت ایران موظف شدیم در حوزه‌های جغرافیایی خود نسبت به ایفای مسئولیت اجتماعی در قالب توسعه پایدار و حفظ محیط زیست مستقیما یا از طریق شرکت‌های طرف قرارداد در چارچوب بودجه سالانه شرکت اقدام کنیم، اما آنچه در مجموع ارائه شده به مراتب حتی از این تکالیف قانونی فراتر رفته و به حق برگ زرین دیگری بر تارک کارنامه صنعت نفت ایران خلق کرد.

دبیر سومین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت عنوان کرد: باید همگان بدانند که در فرآیند تولید و توزیع بنزین تحویلی روزانه به مردم، چند استاندارد بین‌المللی کیفیت و زیست محیطی در پالایشگاه‌ها، شرکت پالایش و پخش، شرکت خطوط لوله و مخابرات رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: همکاران ما افزون بر فعالیت‌های تولیدی برابر سیاست اعلامی وزارت نفت از ارائه خدمات به روستاها و مناطق دور افتاده حتی پیرامون خطوط لوله نیز غفلت نکرده‌اند و از ظرفیت‌های خود برای آموزش و توانمندسازی نیروهای بومی علاقه‌مند در حرفه‌های مهارتی و فنی استفاده کرده‌اند.

طالبیان گفت: امیدوارم سومین همایش مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت به اهداف موردنظر که همان هدفمند کردن خدمات به جامعه و کمک به ارتقای کیفیت زندگی مردم در مناطق عملیاتی و ایجاد اعتبار برای صنعت نفت است، دست یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =