تمدید مهلت کلاس گذاری دوره‌های سواد آموزی در کردستان

شناسهٔ خبر: 48B98EB3 -
سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان از تمدید مهلت کلاس گذاری تا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، گلبهار خسروی با بیان اینکه مهلت کلاس گذاری دوره سواد آموزی تا ۱۵ اسفند ماه جاری تعیین شده بود، گفت: با توجه به حجم باقی مانده و بر اساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی، زمان کلاس گذاری سواد آموزی تا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ تمدید شد. 

او افزود: بر همین اساس، آموزش دهندگان می‌توانند در این فرصت، نسبت به جذب، ثبت نام و تشکیل کلاس اقدام و حجم ابلاغی باقی مانده، پوشش داده شود. 

خسروی در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت پوشش حجم ابلاغی دوره‌های سواد آموزی استان ارائه داد و با بیان اینکه بر اساس گزارش استخراج شده از سامانه سواد آموزی، تا ۱۴ اسفند ماه ۷۵.۲۴ درصد دوره‌های سواد آموزی تحت پوشش قرار گرفته است، اظهار داشت: عملکرد دوره سواد آموزی استان ۵۹.۰۴ درصد، دوره انتقال ۷۸.۵۹ درصد و دوره تحکیم نیز ۸۷.۷۳ درصد می‌باشد. 

سرپرست معاونت سواد آموزی استان گفت: تحقق برنامه‌های این حوزه، به حمایت اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی، کارگروه بهبود کیفیت، همراهی و همکاری دستگاه‌ها و شرکای برون سازمانی و بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل‌های درون سازمانی بستگی دارد و امیدواریم با تلاش جمعی، برنامه‌ها و حجم ابلاغی به صورت کامل پوشش داده شود. 

او با تاکید بر اینکه در انجام فعالیت‌ها، کمیت و پوشش حجم دوره‌های سواد آموزی مهم است، کیفیت کار را مهم‌تر دانست و تصریح کرد: صحت و سلامت کار مهم‌ترین اولویت کاری است و در این راستا، برنامه نظارت و ارزیابی در دستور کار استان قرار دارد و با حضور تیم نظارتی، علاوه بر بازدید از کلاس‌های سواد آموزی، کلیه فعالیت و اقدامات، پرونده‌ها و مستندات اداری و پرداخت‌های مالی به صورت دقیق بررسی، رصد و کنترل می‌شود. 

خسروی در پایان از کلیه هم استانی‌های عزیز درخواست کرد در فرصت باقی مانده، افراد بی سواد و کم سواد جامعه هدف (۱۰ تا ۴۹ سال) را برای ثبت نام در کلاس‌های سواد آموزی تشویق نمایند تا با عزم عمومی و مشارکت جمعی، معضل بی سوادی در سطح استان فرهنگی کردستان ریشه کن شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 1 =