تصویب بودجه ۳۰۲۲ میلیاردی شهرداری ارومیه

شناسهٔ خبر: 48C41C60 -
بودجه ۳۰۲۲ میلیاردی ۱۴۰۲ شهرداری ارومیه تصویب شد

به گزارش هاناخبر ،سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: بودجه شهرداری ارومیه به مبلغ ۳ هزار و ۲۲ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۲ تصویب شد.

آقای  مصطفی‌زاده اظهار داشت: با تشکیل جلسات فوق‌العاده صحن شورای اسلامی شهر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین، شهرداران مناطق و رؤسای سازمان‌های شهرداری ارومیه و با اخذ نظر کارشناسانی از استانداری و فرمانداری در خصوص بودجه پیشنهادی شهرداری، در 40 روز و جلسات در نوبت صبح و عصر، کلیات بودجه پیشنهادی سال 1402 شهرداری ارومیه تصویب شد.

وی ادامه داد: بودجه پیشنهادی 2 هزار و 850 میلیارد تومانی شهرداری ارومیه برای سال 1402 پس از بحث و بررسی و نظر اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص منابع درآمدی و هزینه‌ای و اخذ نظر یکایک مدیران و کارشناسان حاضر در جلسات بررسی بودجه، در نهایت بودجه شهرداری ارومیه به مبلغ 3 هزار و 22 میلیارد تومان افزایش یافت.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه، عنوان کرد: 52 درصد از این بودجه عمرانی و 48 درصد نیز جاری است و پس از تایید در صحن شورای شهر، برای تایید نهایی به فرمانداری ارومیه ارسال شد.

وی بیان کرد: اعضای شورای شهر با اعمال حداقل افزایش در بودجه پیشنهادی شهرداری ارومیه، سعی کردند تا با واقع بینی ضمن کمک به عملیاتی کردن و تحقق این بودجه، گام‌های اساسی برای توسعه و عمران شهر را بردارند

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 4 =