محموله قاچاق سیگار و قرص غیرمجاز در مهاباد کشف شد

شناسهٔ خبر: 48D2D6F5 -
فرمانده انتظامی مهاباد گفت: محموله‌های قاچاق سیگار خارجی و قرص‌های غیرمجاز در یکی از محورهای این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش هاناخبر ، سرهنگ محمد توحیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایستگاه بازرسی دارلک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت سایپا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متوقف شده موفق به کشف ۵۸۰ هزار نخ سیگار فاقد مجوز قانونی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بنا به اظهار کارشناسان مربوطه، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ توحیدی همچنین از کشف و ضبط بیش از ۸۷ هزار قرص غیرمجاز در همین محور خبر داد و اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی دارلک همچنین حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه وانت سایپا مشکوک را توقیف و مورد بازرسی قرار دادند.

 

وی ادامه داد ماموران پس از توقیف خودرو در بازرسی‌های انجام شده ۸۷ هزار و ۸۰۰ عدد قرص غیر مجاز و مکمل‌های قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد تاکید کرد: گزارش‌های مردمی می‌تواند پلیس را در امر مبارزه با قاچاقچیان کالا و افراد سود جو یاری کند.

سرهنگ توحیدی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در جابجایی کالا و دام‌ها برای قاچاق آن به خارج از کشور از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مهاباد دارای سه کلانتری است و سالانه افزون بر ده‌ها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف و ضبط می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 5 =