در جلسه ستاد تنظیم بازار کردستان؛

معاون استاندار از افزایش قیمت گوشت در کردستان انتقاد کرد

شناسهٔ خبر: 48D4216C -
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان از عدم نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت در استان انتقاد کرد.

به گزارش هاناخبر ، علی نوری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، از عدم نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت در استان انتقاد کرد و گفت: مسؤولان در اجرای مصوبات جلسات ستاد تنظیم بازار اهتمام داشته باشند و فقط به صحبت کردن ختم نشود.

وی عملکرد جهاد کشاورزی در نظارت و جلوگیری از قیمت گوشت در استان را ضعیف خواند و از سازمان جهاد کشاورزی استان خواست برای مدیریت دلالان گوشت در استان برنامه ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بیان کرد: در زمان‌های مختلف اقداماتی توسط جهاد کشاورزی انجام شده اما آنچه مردم و مسؤولان استان مشاهده می‌کنند، عملکرد خوبی نیست و باید مدیریت شود.

نوری خاطر نشان کرد: از سال ۱۴۰۳ تصمیمات تنظیم بازار براساس گزارشات علمی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام می‌شود بنابراین باید مسؤولان در اجرای مصوبات جلسات ستاد تنظیم بازار اهتمام داشته باشند و فقط به صحبت کردن ختم نشود.

تأمین کالاهای اساسی به اندازه نیاز کردستان در ایام رمضان تأمین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان خواستار تشدید نظارت بر بازار و تأمین کالای اساسی بعنوان یکی دیگر از مصوبات این جلسه شد و خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان تأمین کالاهای اساسی به اندازه نیاز تأمین خواهد شد و نظارت‌های لازم نیز تشدید می‌شود.

نوری با اشاره به انجام بالغ بر ۲۸ هزار بازرسی در استان ادامه داد: در این بازرسی‌ها بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف تشکیل شد.

نوری کاهشی بودن نرخ تورم در استان از مهر ماه امسال را ناشی از جدیت و اهتمام‌های چند ماه گذشته بوده است، یادآور شد: نرخ تورم استان از رتبه اول و دوم به رتبه بیست و هفتم کشور رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه لغو محدودیت‌های مرغ با برنامه اجرا شود، گفت: توزیع اقلام اساسی کارشناسی شود و با دخالت مستقیم اداره شهرستانی و با نظارت فرمانداری باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با بیان اینکه در سفرهای استانی رئیس جمهور بر احداث بازار روز در ورودی و خروجی شهرها تاکید شده است، گفت: در سطح شهرستان سنندج یازده نقطه تعیین تکلیف و تملک نقاط نیز مشخص شود تا در ایام بحرانی مکلف باشند در خدمت تنظیم بازار باشند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 8 =