شیشه فروش: 70 حلقه چاه اضطراری در استان حفر شده

شناسهٔ خبر: 4903B8EF -
شیشه فروش: 70 حلقه چاه اضطراری در استان حفر شده 9 مرداد 1397, 14:40 / کد خبر:52329 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بدون اعتبار 70 دستگاه چاه اضطراری در استان حفاری شده است که آب شرب و نیازهای دیگر را تامین کند.

به گزارش هاناخبر ،

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بدون اعتبار 70 دستگاه چاه اضطراری در استان حفاری شده است که آب شرب و نیازهای دیگر را تامین کند.
 منصور شیشه فروش در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران استان به صورت خاص به خشکسالی وارد شده است. در همین راستا با محورت فرمانداری‌ها جلسات ستاد مدیریت بحران به طور منظم برگزار می‌شود. هر چهارده کارگروه به صورت شبانه روزی فعال هستند.
وی افزود: فروردین ماه سرمازدگی خساراتی به باغات استان وارد کرد. در اردیبهشت و خرداد سیل نیز به بخش‌هایی از استان آسیب وارد آورد. در خشکسالی، سیل و زلزله دو روی سکه هستند. اما با اقداماتی که انجام شده کنترل سیل صورت گرفت و خسارات به حداقل ممکن رسید. در سال زراعی جاری حدود هزار و 300 میلیارد تومان آسیب ناشی از خشکسالی به کشاورزی استان وارد شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: 79 میلیارد تومان اعتبار به حفر چاه‌های اضطراری و انجام اقدامات در راستای مبارزه با خشکسالی اختصاص پیدا کرده است. شرایط استان خاص و سخت است. اما این همدلی در استان وجود دارد. برای مثال بدون اعتبار 70 دستگاه چاه اضطراری در استان حفاری شده است که آب شرب و نیازهای دیگر را تامین کند.
شیشه فروش گفت: استان با وجود همه مشکلاتی که خود را آن دست به گریبان است در زلزله کرمانشاه برای امداد نجات و بازسازی حضور داشت. خیرین و صنایع 2 هزار کانکس به مناطق زلزله زده ارسال کردند.
وی تصریح کرد: حتی با وجود مشکلات خشکسالی، وقتی بوشهر به تانکر آب نیاز داشت محموله‌ای به آنجا ارسال شد تا آبرسانی انجام شود.
 علاوه بر حفر 70 حلقه چاه، 200 حلقه چاه نیز توسط دستگاه‌های مربوطه اجاره شده است تا نیازهای آبی استان برطرف شود

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =