تعاونی های برتر ایلام تجلیل می‌شوند

شناسهٔ خبر: 4927CC9A -
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در هفته تعاون از تعاونی های برتر استان ایلام تجلیل خواهد شد.

به گزارش هاناخبر ،

شکراله شیرخانی اظهار کرد: باید اعتماد به بخش تعاون بازگردانده شود که به همین منظور در وزارتخانه سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون راه اندازی شده و تمام اطلاعات تعاونی ها اعم از بخشنامه ها، جلسات هیات مدیره، سامانه هوش تجاری، مصوبات تعاونی‌ها و ... در آن به روز رسانی می شود و همه اعضا کاملا به تمامی امور واقف هستند.

وی گفت:  سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به منظور فراهم شدن شرایط لازم برای ارائه خدمات الکترونیک به مدیران، بازرسان و اعضای شرکتها و اتحادیه های تعاونی و نیز متقاضیان تشکیل شرکتها و اتحادیه های تعاونی راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام  تبلیغات محیطی، تجلیل از تعاونی های برتر در ۱۵تا۱۹ شهریور با حضور استاندار و مقامات محلی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار، برگزاری نشست خبری در فضای مجازی، حضور در خبرگزاری‌ها و برنامه های زنده رادیویی، حضور در گفتگو ویژه خبری و افتتاح تعاونی، اهم اقدامات پانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان است.

وی از معرفی ۱۱ هزار۹۱۱ پرونده با اعتبار بیش از ۱۱۶ میلیارد تومان در سیستم بانکی جهت تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات خبر داد و تصریح کرد:  استان ایلام تاکنون رتبه اول در پرداخت تسهیلات کرونا در کشور را کسب کرده و از مجموع ۲۱۶میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون پرونده هایی به ارزش ۱۱۶ میلیارد و ۳۸ تومان به بانک های عامل معرفی شده است.

شیرخانی اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، مهلت دریافت تسهیلات کرونا برای کسب و کارهای دارای بیمه تا ۱۵شهریور ماه امسال و همچنین مهلت ثبت‌نام کسب‌وکارهای فاقد بیمه در سامانه کارا تا پایان شهریور تمدید شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 3 =