راهیابی دو نمایش رادیویی از کارگردان مهابادی به جشنواره بین المللیABU یوگوسلاوی

شناسهٔ خبر: 4935323A -
دو نمایش رادیویی "برترین مرگ سال" و "قهرمان" به کارگردانی شهرام میکائیلی از مهاباد به جشنواره بین المللیABU یوگوسلاوی راه پیدا کرد.

به گزارش هاناخبر ،

شهرام میکائیلی در خصوص این خبر گفت: جشنواره معتبر بین المللی یوگوسلاوی هر ساله در بین سه قاره آسیا، اروپا و اقیانوسیه جهت رقابت تولیدات رادیویی و تلویزیونی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مرحله ی اول تولیدات مراکز استانها به تهران ارسال خواهد شد و صدا و سیمای مرکز تهران تولیدات برتر رادیویی و تلویزیونی را به عنوان نماینده ایران به این جشنواره جهت داوری معرفی خواهد کرد.

 میکائیلی اظهار داشت: موضوع نمایش "برترین مرگ سال" نگاهی متفاوت به جنگ و نگرش هنرمندان نسبت به آن است. در این نمایش سعی شده تا با نگاهی انتقادی رویکرد ابزار انگارانه هنرمندان، عکاسان، خبرنگاران و ... را نسبت به جنگ نشان دهد.

 وی ادامه داد:  این نمایش، کسب جایزه معتبر برای یک عکاس خبری در جنگ بدون کمک کردن به سربازان و تنها با هدف عکاسی را روایت می کند.

کارگردان مهابادی افزود: دلیل انتخاب این دو نمایش شیوه ی تکنیکال و بهره گیری از افکت ها و فضاهای مختلف در نمایش است که از جنبه ی شنیداری برای مخاطب بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =