اتصال به بازار ضامن رونق مشاغل خانگی است

شناسهٔ خبر: 494F8694 -
مدیرکل مشاغل خانگی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور: باید الگوی توسعه مشاغل در هر منطقه ای یر اساس مزیت ها، فرصتها و توانمندی های آن منطقه باشد.

به گزارش هاناخبر ، امامدادی که در نشستی با دستگاههای اجرایی اتصال به بازار متقاضیان مشاغل خانگی باید در اولویت قرار گیردمرتبط و بانکهای عامل استان ، بر لزوم حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی تاکید می کرد و گفت: اعطای تسهیلات به مشاغل خانگی کافی نیست و باید رویکردی اتخاذ گردد که فعالیتهایی که در قالب طرح توسعه مشاغل خانگی انجام می گیرد، به کاهش وابستگی متقاضیان به تسهیلات منجر شود.


او با تاکید بر اهمیت توانمندسازی متقاضیان در طرح نوین توسعه مشاغل خانگی افزود: این توانمندسازی باید به حدی برسد که متقاضی نگران بازار فروش نباشد.

مدیرکل مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: آذربایجان غربی در حوزه مشاغل خانگی روندی صعودی داشته که امیدواریم شاهد گسترش و رشد این حوزه در این استان باشیم.


نقی زاده میرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست گفت: اعتبارات مشاغل خانگی درآذربایجان غربی ۷۵ درصد کاهش یافته است و این در حالیست که سال ۹۷ و ۹۶ و اعتبارات مربوط به مشاغل خانگی، بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بود اما در حال حاضر این اعتبار به ۵ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافته است. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 4 =