استاندار: برقراری پروازهای ارومیه به وان ترکیه و اربیل عراق از نیازهای توسعه هوایی آذربایجان‌غربی است

شناسهٔ خبر: 499BBAC7 -
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برقراری و توسعه پروازهای ارومیه به شهرهای وان ترکیه و اربیل عراق نیز با فراهم شدن تدابیر کرونایی از دیگر نیازهای توسعه هوایی استان است

به گزارش هاناخبر ،محمدمهدی شهریاری عصر امروز در دیدار با مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر افزایش پروازهای ایران ایر در استان تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به موقعیت استان به ویژه وجود فرودگاه شهید باکری ارومیه و منطقه آزاد ماکو و فرودگاه خوی و از سوی دیگر همجواری استان با سه کشور و نقش آفرینی در تبادلات تجاری منطقه ای، باید تعداد پروازهای ایران ایر و سایر شرکت‌های هواپیمایی افزایش یابد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: برقراری و توسعه پروازهای ارومیه به شهرهای وان ترکیه و اربیل عراق نیز با فراهم شدن تدابیر کرونایی از دیگر نیازهای توسعه هوایی استان است.

وی با بیان اینکه برقراری و افزایش پروازها رابطه مستقیم با تعداد مسافر دارد گفت: در صورتی که مسافر استان از وجود پرواز مطمئن و سرویس دهی خوب رضایت و اطمینان داشته باشد به طور قطع برقراری پرواز از ارومیه و سایر فرودگاه‌های استان به نقاط جدید مرقون به صرفه خواهد بود.

شهریاری ادامه داد: بی‌تردید فرودگاه شهید باکری ارومیه می‌تواند بیش از اینها در مراودات حمل و نقل هوایی کشور ایفای نقش کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =