جایگاه شورای نگهبان از مهمترین جایگاه های تأثیر گذار در نظام است

شناسهٔ خبر: 49B57AF1 -
شورای نگهبان تضمن کننده سلامت انتخابات است و ما نیز به عنوان نماینده وزارت کشور در انجام این ماموریت به نحوه مطلوب و شايسته محقق کنیم.

به گزارش هاناخبر ، دکتر اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان مریوان در همایش بصیرتی شورای نگهبان در سخنانی ضمن تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان، گفت: جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی به روشنی بیان شده است. محوریت اصلی و مأموریت وزارت کشور چهار راهبرد اساسی است و وزارت کشور موظف مند است امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات را با همکاری و همراهی دیگر دستگاهها بخصوص شورای نگهبان تضمین کند.
وی تاکید کرد: شورای نگهبان تضمن کننده سلامت انتخابات است و سه راهبرد دیگر نیز به همان اندازه مهم هستند و ما نیز به عنوان نماینده وزارت کشور در انجام این ماموریت به نحوه مطلوب و شايسته محقق کنیم.
فرماندار مریوان افزود: امسال در سال انتخابات از چند بعد مهم است، انتخابات فرصتی برای اصلاح مطالبات، اشتباهات، روندها و فرایندها است.
فرمانداری مریوان تصریح کرد: از همین امروز آمادگی دارد با شورای نگهبان در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات اسفند ما همکاری نماییم. چرا که انتخابات آبروی نظام است و ما آماده هستیم پیوسته و ماهیانه تبادل اخبار و اطلاعات داشته باشیم.
دکتر احمدی افزود: صندوق رای متعلق به مردم است و ما بعنوان مجریان و مجموعه دستگاههای نظارت، امامت دار رای مردم خواهیم بود. و آنچه که امروز در خصوص انتخابات دوره گذشته بیان شد اثبات کننده انتخابات سالم در جمهوری اسلامی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =