ارائه خدمات مرتبط با تصویربرداری به بیش از ۱۲۴ هزار نفر از شهروندان خراسان شمالی

شناسهٔ خبر: 49D3AD2C -
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: در ۶ ماه امسال ۱۲۴ هزار و ۲۴ شهروند در خراسان شمالی از خدمات درمانی مربوط به رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی و دیگر خدمات درمانی مرتبط بهره‌مند شده اند.

به گزارش هاناخبر ،

قاسم بیانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر مراکز دولتی و خصوصی استان دارای ۲۵ دستگاه رادیولوژی، ۲۶ دستگاه سونوگرافی، ۸ دستگاه سی تی اسکن، ۲ دستگاه ام آر آی، یک دستگاه انژیوگراف، یک سنگ شکن، یک دستگاه پزشکی هسته‌ای و ۳ دستگاه رادیولوژی فک و صورت است.

بیانی با بیان این که بیشتر تجهیزات مورد نظر در بیمارستان‌های مرکز استان مستقر هستند،افزود: خدمات ارائه شده در بخش دولتی به بیماران بستری و سرپایی بوده است به نحوی که در ۶ ماه نخست امسال ۱۸ هزار و ۵۳۶ بیمار بستری و ۲۸ هزار و ۳۵۴ بیمار سرپایی خدمات رادیولوژی دریافت کرده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: در مدت زمان یاد شده ۱۴ هزار و ۷۷۷ بیمار بستری و ۷ هزار و ۱۶۷ بیمار سرپایی خدمات سونوگرافی، ۱۷ هزار و ۸۲۹ بیمار بستری و ۳۱ هزار و ۹۶۰ بیمار سرپایی خدمات سی تی اسکن، ۵۳۰ بیمار بستری و ۴ هزار و ۸۰۰ بیمار سرپایی خدمات ام آر آی و ۷۴ بیمار سرپایی نیز خدمات ماموگرافی دریافت کرده اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =