ملي پوش تکابی در صدر رنكينگ فدراسيون جهاني قرار گرفت

شناسهٔ خبر: 5012B383 -
در تازه ترين رتبه بندي اعلام شده باربد صداقت عضو تيم ملي جوانان کاراته كشورمان در صدر رنكينگ فدراسيون جهاني قرار گرفت.

به گزارش هاناخبر ،

باربد صداقت که در دهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان در 'تنه ریف' اسپانیا در وزن منفی 76 کیلوگرم تیم ملی جوانان به مدال طلا دست یافت، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی در صدر وزن خود قرار گرفته است.

سايت فدراسيون كاراته ضمن اعلام این خبر، نوشت: در تازه ترين رنكينگ اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني باربد صداقت و آويشن باقري كه در دهمين دوره رقابتهاي قهرماني جهان در تنريف اسپانيا به ترتيب در وزن 76-كيلوگرم تيم ملي جوانان و 55-كيلوگرم اميد دختران به مدال طلا دست يافتند در صدر اوزان خود قرار گرفتند.

همچنين حديثه جمال در كاتاي انفرادي جوانان كه در رقابتهاي جهاني بر سكوي سوم ايستاد ديگر صدرنشين رنكينگ جهاني بود. جمال علاوه بر مدال برنز جهاني، تيرماه امسال در مسابقات قهرماني آسيا در قزاقستان قهرمان شده و به مدال طلا دست يافته بود.

بر اساس اين گزارش در رنكينگ اعلام شده 2 كاراته كا ديگر ايران يعني سارا بهمن يار در وزن 50-كيلوگرم تيم ملي اميد، مجيد نيكوهمت در وزن 76+كيلوگرم جوانان، عرفان داودي در وزن 63-كيلوگرم نوجوانان و در وزن 68+كيلوگرم اميد، شبنم واحدي كه در رقابتهاي جهاني به مدال نقره دست يافته بودند نيز در جاي دوم رنكينگ جهاني قرار گرفتند.

بهمن يار در مسابقات قهرماني آسيا در قزاقستان نايب قهرمان و مجيد نيكوهمت به نشان طلا دست يافته بود.

شبنم واحدي و عرفان داودي در مسابقات قهرماني آسيا صاحب مدال طلا شده بودند و در رقابتهاي جهاني پنجم شدند.

مهدي قراري زاده كه در رقابتهاي قهرماني آسيا قزاقستان و كاراته وان تركيه به مدال نقره رسيده بود، در رقابتهاي جهاني سوم شد تا در رنكينگ هم در رده سوم قرار بگيرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 4 =