کاپیتان اسبق اتلتیکو مادرید: تورس با شناخت و انگیزه به فولاد پیوست

شناسهٔ خبر: 501EAB5A -
کاپیتان اسبق اتلتیکو مادرید و مدیر برنامه روبرتو تورس با اشاره به حضور این بازیکن در جمع بازیکنان فولاد خوزستان گفت: با وجود پیشنهادات مختلف،‌ تورس تصمیم گرفت به ایران بیاید و چالش جدیدی را تجربه کند.

به گزارش هاناخبر ، آنتونیو لوپز، کاپیتان اسبق تیم فوتبال اتلتیکومادرید و مدیر برنامه روبرتو تورس با اشاره به حضور این بازیکن در تیم فولاد و انتقالش از لالیگا اسپانیا به لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم از حضور در ایران و آشنایی با باشگاه فولاد خوزستان خوشحال هستیم و تمایل داشتیم که با این باشگاه همکاری داشته باشیم.

وی به سابقه آشنایی خود با جواد نکونام، سرمربی فولاد اشاره کرد و ادامه داد: جواد نکونام در زمین شخصیت خاصی داشت و بازیکن باکیفیتی بود. او درک فوتبالی بالایی دارد و به همین دلیل در لالیگا موفق شد. با توجه به شناختی که از نکونام داشتیم این انتقال صورت گرفت و روبرتو تورس انگیزه بالایی دارد و می‌خواهد در لیگ ایران نیز عملکردی مثبت داشته باشد.

کاپیتان اسبق اتلتیکو مادرید افزود: من این انتقال را مثبت ارزیابی می‌کنم. تورس به هم‌بازی اسبق خود اعتماد دارد و قبل از آمدن به ایران با نکونام صحبت کرد و با تمام وجود به فولاد آمد هرچند که پیشنهادات زیادی به ویژه از اسپانیا داشت اما در نهایت ترجیح داد با نکونام کار کند. او می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند و انگیزه زیادی برای بازی در تیم جدید خود دارد.

روبرتو تورس، هافبک ۳۳ ساله اسپانیایی که از رده جوانان به مدت ۱۸ سال در تیم اوساسونا حضور داشت، به عنوان خرید جدید باشگاه فولاد رونمایی شد تا به بمب نقل‌انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شود. این بازیکن در ۲ پست هافبک میانی و وینگر بازی می‌کند و در تارنمای معتبر ترنسفرمارکت ۲ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است. او با قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل، به فولاد پیوسته و قرار است تیم نکونام را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی همراهی کند.

تورس در تمام دوران فوتبال حرفه‌ای خود تنها در اوساسونا بازی کرده و بعد از دیدار رئال سوسیداد و اوساسونا در هفته پانزدهم لالیگا در مراسمی باشکوه به صورت رسمی با هواداران این تیم خداحافظی کرد. این بازیکن ۴۸۵ بازی با پیراهن اوساسونا در رقابت‌های مختلف انجام داده که حاصلش ۸۳ گل و ۶۰ پاس گل بوده است. او در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ توانست به همراه اوساسونا قهرمان لیگ دسته دوم اسپانیا شده و به لالیگا صعود کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 7 =