پرونده مسکن مهر شهرهای جدید به غیر از ۲ استان البرز و تهران در دولت یازدهم بسته می‌شود

شناسهٔ خبر: 503D8A24 -
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحویل واحدهای مسکن مهر شهرهای جدید کشور به‌ جز استان‌های البرز و تهران تا پایان دولت یازدهم به اتمام می‌رسد، گفت: ۴۰ هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

به گزارش هاناخبر ،

محسن نریمان در حاشیه افتتاح 2 هزار و 114 واحد مسکن مهر پردیس با اشاره به اینکه پرونده مسکن مهر شهرهای جدید به غیر از دو استان البرز و تهران تا پایان دولت بسته خواهد شد، گفت: با توجه به اقدامات انجام‌شده در حوزه خدمات زیربنایی، روبنایی و آماده‌سازی اکثر واحدهای دارای معارض، امسال بیشتر پروژه‌ها تکمیل و تحویل می‌شوند.

نریمان ادامه داد: اشکالات کنونی در حوزه مسکن مهر بیشتر به دلیل مشکلات نرم‌افزاری است، از لحاظ سخت‌افزاری مشکل آنچنانی وجود ندارد، بنابراین تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر به همکاری متقاضیان در پایبندی به تعهدات و تکمیل سهم آورده منوط است.

وی تصریح کرد: متأسفانه متقاضیانی داریم که سقف آورده آنها از 8 میلیون تومان تجاوز نکرده، در حالی‌که باید تاکنون بیش از 30 میلیون تومان آورده می‌داشتند، بنابراین وجود متقاضیان غیرمؤثر عاملی برای تحت‌تأثیر قرار گرفتن پروژه‌های مسکن مهر بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: فاز 8 پردیس به صورت تپه ماهور تحویل ما شده است که پس از ساخت‌وساز واحدها بهترین نام (دره بهشت) یعنی اسامی کوه‌ها را برای آنها استفاده کردیم.

نریمان تأکید کرد: در حال حاضر پیمانکارانی وجود دارند که بیش از 95 درصد ساخت و سازهای واحدهای مسکن مهر را با پول خود انجام داده‌اند اما متأسفانه هنوز مسئله تسهیلات این پیمانکاران به طور کامل مرتفع نشده است.

وی در خصوص پروژه‌های فاز 9 قدیم نیز گفت: جلسات مختلفی برای حل مشکلات این فاز انجام شده است که طی هفته‌های گذشته مشکلات تعدادی از این واحدها برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار فارس، امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی،‌ قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر و مدیرعامل شهر پردیس 2 هزار و 114 واحد مسکن مهر در 8 نقطه به طور هم‌زمان افتتاح شد. این واحدها همچنین دارای خدمات زیربنایی و روبنایی بوده که به ترتیب تحویل متقاضیان خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 6 =