مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد:

بهره برداری از ۶۰ کیلومتر راه در استان کردستان

شناسهٔ خبر: 509043B9 -
به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در طول سال جاری ۶۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش هاناخبر ، عرفان مرادی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سیاست گذاری برای تامین ، توسعه ، نگهداری و بهبود شرایط برخورداری از راه مناسب از جمله رسالت های راه و شهرسازی است که در همین راستا با هدف گذاری های انجام شده، پروژه های متعدد ساخت و ارتقای راه های استان در نقاط مختلف در حال اجرا است.

مرادی ادامه داد: راهسازی در کردستان شرایط خاص خود را دارد، توپوگرافی کوهستانی و خشن این استان، هزینه های راهسازی و هم چنین زمان بهره برداری از پروژه ها را نسبت به سایر نقاط کشور چند برابر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با این اوصاف و با تلاش ها و همت تمامی عوامل دخیل در امر راهسازی از جمله مدیران در سطح ملی و استانی ، همکاران ، مهندسان ، مشاوران و پیمانکاران پروژه ها در چند سال گذشته و امسال نیز اقدامات خوبی در راستای امر مهم راهسازی و بهبود شرایط حمل و نقل استان و رسیدن به میانگین کشوری در همه حوزه ها انجام شده و در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: کریدور بزرگراهی غرب کشور، چهارخطه کردن گردنه صلوات آباد، چهار خطه کردن محورهای بیجار –دیواندره ، سقز- بانه، بیجار – زنجان و ارتقای راه های استان در دیگر محورها از جمله سنندج – مریوان، کامیاران – مریوان و....از جمله پروژه هایی است که با پیشرفت های مناسب در سطح استان، عملیات اجرایی آنها در حال اجرا است.

وی با اشاره به بهرهبرداری حدود ۶۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در طول سال جاری با صرف ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از۲۵۴ کیلومتر راه اعم از راه اصلی و بزرگراه در استان در حال ساخت است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 5 =