گوشی اوپو R17 معرفی شد؛ حضور سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر

از گوشی اوپو R17 به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی دوگانه و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود بهره می برد.

به گزارش هاناخبر ،گوشی اوپو R17 در وب‌سایت رسمی این شرکت چینی قرار گرفت. این دستگاه به ویژگی های مناسبی مانند 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، برش نمایشگر کوچک و سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز شده است.

قدرت این اسمارت فون را چیپست 10 نانومتری اسنپدراگون 670 تامین می کند. این تراشه از 8 هسته پردازشی بهره می برد. این هسته ها به دو دسته 2 و 6 هسته ای تقسیم شده اند. دو هسته Kryo 260 با فرکانس 2 گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتز در این چیپست قرار گرفته است. در این تراشه شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی آدرنو 615 هستیم.

در اطراف نمایشگر این دستگاه تقریبا حاشیه ای وجود ندارد. در بالای صفحه نمایش گوشی اوپو R17 دوربین سلفی به همراه اسپیکر مکالمه در یک برش کوچک حضور دارند. این دستگاه از صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن 6.4 اینچی بهره می برد.

شرکت OPPO در زیر نمایشگر این محصول خود سنسور اثر انگشت قرار داده است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند به سنسور 25 مگاپیکسلی مجهز شده که بر اساس گفته این شرکت چینی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با سنسورهای دوربین اصلی این محصول منتشر نشده است.

اوپو برای تامین انرژی این دستگاه یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که از شارژ سریع VOOC پشتیبانی می کند. شارژ این باتری در مدت زمان 30 دقیقه به 58 درصد می رسد.

گوشی اوپو R17 به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری Color OS 5.2 مجهز شده است. فروش اولیه این اسمارت فون در تاریخ 18 آگوست صورت می گیرد. هم اکنون قیمت این محصول از سوی شرکت اوپو مشخص نشده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =