سومین کمپ آموزشی رویداد نما هفته جاری برگزار می‌شود

شناسهٔ خبر: 50B7073F -
سومین کمپ آموزشی رویداد نما در پهنه غرب و جنوب غرب کشور با حضور سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان ۲۴ تا ۲۶ مهر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش هاناخبر ، وزارت ورزش و جوانان، سومین کمپ آموزشی رویداد نما با هدف ارائه آموزش‌های لازم به تیم‌های منتخب این رویداد و با حضورعلی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان، برخی از مسئولین و صاحبنظران حوزه جوانان و تیم‌های منتخب این رویداد ۲۴ تا ۲۶ مهر به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود. 

در این کمپ آموزشی تیم‌های منتخب رویداد نما در پهنه غرب و جنوب غرب کشور حضور خواهند داشت و آموزش‌های لازم برای پردازش ایده‌های خود و آمادگی برای حضور در رقابت پایانی رویداد نما را کسب خواهند کرد. 

در پیش رویداد این کمپ آموزشی، اصول ارائه خلاق به شرکت کنندگان ارائه می‌شود و سپس سرفصل‌های آموزشی شامل ایده‌پردازی در مشارکت اجتماعی، منتورینگ و استیج ارائه، نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی توسط اساتید مجرب این حوزه ارائه خواهد شد. 

پیش از این دو کمپ آموزشی رویداد نما با حضور تیم‌های برتر پهنه شمال شرق و شمال غرب کشور برگزار شده است و در سومین کمپ آموزشی این رویداد تیم‌های منتخب پهنه غرب و جنوب غرب کشور شامل استان‌های کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان، ایلام، خوزستان، لرستان و همدان حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =