نماینده مجلس:

کمبود آب شرب در برخی روستاهای شاهین دژ و تکاب/وزارت نیرو اقدام کند

شناسهٔ خبر: 50BF9905 -
نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: در دیدار اخیر با وزیر نیرو حل مشکل آب شهرستان های شاهین دژ و تکاب پیگیری و مقرر شد برای بررسی این موضوع معاونین وزیر به حوزه انتخابیه سفر کنند.

به گزارش هاناخبر ، حسن همتی، به نشست خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در این دیدار که معاون وزیر نیرو نیز حضور داشتند مسائل و موضوعات حوزه آب شهرستان های شاهین دژ و تکاب مطرح شد و مقرر شد اقداماتی صورت پذیرد.

او افزود: در این دیدار کمبود آب شرب تعدادی از روستاهای شاهین دژ و تکاب، حق آبه کشاورزان حوزه انتخابیه، کمک به توافق با ایمیدرو برای سرمایه گذاری در اجرای فاضلاب تکاب، کمک به شروع طرح پایاب نیمه کاره سد ساروق و همچنین تسریع در پیمان سپاری فاضلاب نیمه کاره شاهین دژ از مسائل و موضوعاتی بوده اند که مطرح شدند.

نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: وزیر نیرو بیان کرد با توجه به کمبود اعتبارات دولتی سعی می شود در مورد موارد مطرح شده به گونه ای عمل کنیم که مردم دچار مشکل نشوند.

نماینده مجلس بیان کرد: مقرر شد 3 تن از معاونان وزیر نیرو جهت بررسی مشکلات مطروحه و اتخاذ تصمیمات لازم به حوزه انتخابیه سفر کنند؛ همچنین اسامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان های شاهین دژ و تکاب که مشکل کمبود آب دارند جهت صدور دستورات لازم تقدیم وزیر شد.

او با اشاره به عدم برخورداری بیشتر مناطق روستایی تکاب از امکانات مخابراتی و فناوری و اطلاعات و اینترنت، نیز گفت: مقرر شده شرکت  مخابرات از محل اعتبارات uso حدود ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری برای ایجاد دسترسی سایتهای همراه اول و ایرانسل در مناطق روستایی ایجاد کند.

همتی افزود: ایرانسل ۸ سایت جدید در نقاط مشخص ایجاد و ۲ سایت دیگر را هم ارتقاء دهد.  همراه اول ایجاد و ارتقاء ۲۳ سایت را برای ۲۳ روستا انجام دهد. ایجاد و ارتقاء این سایتها برای تقویت آنتن دهی تلفنهای همراه و اینترنت روستاها بوده و تا شروع فصل سرما باید عملی شود.

نماینده شاهین دژ در مجلس در خصوص پوشش اینترنت این شهرستان نیز گفت: مقرر شد ۲۸ایستگاه جدید مخابراتی از طرف ایرانسل و همراه اول جهت بهره مندی مناطق روستایی و شهری کم برخوردار از تلفن همراه واینترنت تا پایان سال در این شهرستان ایجاد وتجهیز شوند.

او در پایان بیان کرد: همچنین مقررشد ۱۸کیلومتر فیبر نوری در مناطق کم برخوردار شاهین دژ جهت توزیع مناسب  امکانات مخابراتی برای بهره مندی مردم تا پایان سال پیش بینی شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =