آذربایجان غربی کمبود ماسک و الکل ضد عفونی کننده ندارد

شناسهٔ خبر: 511B958F -
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: روزانه ٧٠٠ هزار عدد ماسک در ٣٠ واحد تولیدی استان تولید می شود و کمبودی از این نظر در آذربایجان‌غربی وجود ندارد.

به گزارش هاناخبر ،نادر صادقی صبح امروز در هفتاد و چهارمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا که با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان، گفت: تاکنون ۵۱ درصد از اعتبارات اختصاص یافته به استان در حوزه تسهیلات کرونایی به میزان ۲۸۵ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

صادقی همچنین به برنامه های استان در راستای کاهش تجمعات برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات به صورت وبینار و حمایت و استفاده از توانمندی های پارک علم و فناوری در توسعه استارت آپ ها و اپلیکیشن ها در بستر توسعه و ایجاد فریندهای کسب و کار در فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.

او همچنین از تولید  روزانه ٧٠٠ هزار عدد ماسک در ٣٠ واحد تولیدی استان خبر داد و افزود: همچنین روزانه ۸۰۰ هزار لیتر الکل و محلول ضدعفونی تولید در استان و روانه بازار می‌شود که خوشبختانه موجب اشباع بازار در این خصوص شده است.

صادقی ادامه داد: این میزان تولید نیاز داخل استان را تامین می‌کند و کمبودی از این نظر در آذربایجان‌غربی وجود ندارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 4 =