نجات جان مادر باردار توسط تیم جراحی بیمارستان دکتر قلی پور بوکان

شناسهٔ خبر: 5146A0AE -
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از نجات جان مادر باردار توسط تیم جراحی بیمارستان دکتر قلی پور این شهرستان خبر داد.

دکتر محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار هاناخبر از نجات جان مادر بارداری با ريسك بالا و نوزاد او با همت و تلاش مديريت بيمارستان ، تيم جراحي و كادر اتاق عمل بيمارستان شهيد دكتر قلی پور بوکان  در روز جمعه تاریخ ۱۴تیر ماه خبرداد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: این مادر باردار داراي سابقه نازایی و سن حاملگی ۳۷هفته ، ساعت ده و سي دقيقه صبح روز جمعه با شکایت درد زایمان مراجعه کرده بود كه به علت مکونیوم غلیظ بصورت اورژانسی به اتاق عمل بیمارستان منتقل گردید و با مشاهده چسبندگی شدید مثانه و روده ومتعاقبا با فراخوان تيم جراحي ، در یک عمل جراحی سخت و حساس با شرکت تیم جراحی متشکل از  متخصصین زنان و زایمان سرکار خانم دکتر نصیری و خانم دكتر كرمي ، آقاي دکتر محمدی متخصص اروولوژی و آقاي دکتر امیرخانی متخصص جراحی عمومی و با همراهی  پرسنل اتاق عمل بیمارستان ، پس از چند ساعت تلاش ، در یک عمل جراحی با حساسیت ويژه ، ضمن نجات جان مادر ، نوزاد در سلامت كامل متولد شد .
عباسی در پایان از زحمات تيم مديريتي بيمارستان به ويژه دکتر صلاح الدین قادرزاده بوکانی رییس بیمارستان ، اعضای تیم جراحی، و همکاران اتاق عمل تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش هاناخبر، اين مادر هم اكنون با حال عمومی خوب براي دریافت ادامه خدمات مراقبتي،  به بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستان شهيد دكتر قلی پور  بوکان انتقال يافته است.

  • الیسا شریفی : عالی

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 6 =