هیچ آلودگی زیست محیطی در زمینه پسماند مناطق زلزله زده نداریم

شناسهٔ خبر: 5222AF43 -
مدیر کل اداره محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر در زمینه جمع آوری پسماندها و نخاله‌های ساختمانی مشکلی نیست و هیچ گونه آلودگی در این خصوص نداریم.

به گزارش هاناخبر ،

فریدون یاوری مدیر کل اداره محیط زیست استان کرمانشاه؛ در رابطه با آلودگی زیست محیطی و انتقال نخاله‌های ساختمانی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار کرد: اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه پس از زمین لرزه تمام نخاله‌های ناشی از ریزش ساختمان‌ها و پسماندهای خانگی را به مکانی موقت منتقل کرد.

وی افزود: مکان موقتی که برای انتقال نخاله‌های ساختمانی در نظر گرفته شده، نزدیک شهرهای زلزله زده است و نخاله‌ها در همان مکان دفن می‌شوند.

یاوری گفت: نخاله‌های ساختمانی کنار جاده‌ها و روستاها نیز توسط اداره کل محیط زیست و شهرداری منطقه جمع آوری و به محل تعبیه شده منتقل شدند و همچنین باید گفت که پسماندهای خانگی مناطق زلزله زده نیز در همین محل دفن می‌شوند.

مدیر کل اداره محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: با مدیریت درست توانستیم تمام پسماندهای خانگی قصرشیرین و روستاهای اطراف این شهر را به محل دفن زباله شهر پل ذهاب منتقل کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: پسماند برخی روستاهایی که دور از محل تعبیه شده بودند را به یک سایت دفن زباله به صورت موقت منتقل کردیم.

یاوری در پایان گفت: در حال حاضر در زمینه جمع آوری پسماندها و نخاله‌های ساختمانی مشکلی نیست و هیچ گونه آلودگی در این خصوص نداریم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =