مشکلات قانونی اجرای کمربندی دوم ارومیه حل می شود

شناسهٔ خبر: 522A5CA7 -
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی برای حل مشکلات قانونی اجرای کمربندی دوم شهر ارومیه آمادگی دارد.

به گزارش هاناخبر ، محسن حمزه لو در این زمینه افزود: بستر لازم جهت اجرای طرح ساماندهی اراضی پادگان لشکر ۶۴ ارومیه از سوی راه و شهرسازی فراهم شده چراکه جزئیات کامل فضاهای سبز، پارک موزه‌ها، بخش‌هایی از فضا که نیاز به نگهداری و مرمت دارند و قسمت‌هایی که با رویکرد جدید مسکونی طراحی شده‌، مشخص شده است.

وی بیان کرد: تحویل اراضی توسط ارتش طبق مصوبات جلسه انجام می‌گیرد و تا مدیریت شهری طرح ساماندهی را اجرایی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طولانی شدن پروسه ساماندهی به هر دلیلی قابل قبول نیست و مصوبه شورای‌عالی معماری و شهرسازی باید هر چه زودتر اجرا و از تخریب و تغییر فضاهای اراضی جلوگیری شود.

حمزه لو افزود: این فضای که در بافت مرکزی شهر قرار دارد، نقشی مهمی به عنوان تنفس گاه شهری ایفا می‌کند که در نقشه‌های طراحی شده مصوب همه ملاحظات فرهنگی، تاریخی و زیست محیطی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اراضی قابل الحاق در طرح جامع شهر ارومیه نیز اظهار داشت: هر گونه اقدام و عمل در خصوص این اراضی بر اساس صورت‌جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی و شورای حفظ بیت المال انجام خواهد شد.

حمزه لو در خصوص تراکم‌های ساختمانی نیز بیان کرد: مسائل مربوط به تراکم‌های ساختمانی در جلسات کمیسیون ماده ۵ بررسی می‌شود و در صورت صلاحدید اعضای حاضر در جلسه موضوعات مطرح شده تصویب یا رد می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 5 =