۵ کیلومتر از بزرگراه ارومیه_ سرو عید غدیرخم افتتاح می شود

شناسهٔ خبر: 52A8C586 -
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش هاناخبر ،محسن حمزه لو با اشاره به پروژه بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو افزود:این پروژه ۵۱ کیلومتری که در دهه ۸۰ کلنگ زنی شده در حال حاضر ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: جاده بین المللی سرو به دلیل موقعیت جعرافیایی منطقه روزانه شاهد حجم بالای تردد حمل‌ونقل ترانزیتی است که بهار ١۴٠٠ نزدیک به ٧ کیلومتر از آن نیز افتتاح شد و ۵ کیلومتر نیز از این بزرگراه همزمان با عید غدیر خم افتتاح می شود.

وی ادامه داد: کمتر از ۳ کیلومتر از بزرگراه ارومیه _سرو  باقی مانده که به زودی تکمیل قسمت‌های باقی‌مانده به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: برای احداث این بزرگراه تاکنون ۵۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

حمزه لو ادامه داد: آماده‌سازی زیرساخت‌های حمل‌ونقل از جمله بزرگراه ارومیه_سرو لازمه استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی سرو به عنوان شاهراه ارتباطی ایران و اروپا به شمار می‌رود. 

وی با اشاره به احداث و آسفالت زیرگذر دانشگاه ارومیه به ارزش ١٠٠ میلیارد ریال نیز گفت: عملیات مذکور رو به اتمام است که به منظور حذف بریدگی‌های غیراستاندارد و تردد ایمن اهالی روستای نازلو و همچنین دانشجویان دانشگاه ارومیه اجرا شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: زیرگذر دانشگاه ارومیه همسو به طول ٢.۵ کیلومتر با تکمیل بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو احداث شده است که خط کشی نهایی این زیرگذر در حال انجام است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 6 =