یک سالن ورزشی چند منظوره در مهاباد افتتاح شد

شناسهٔ خبر: 5301D0FD -
همزمان با دومین روز از هفته دولت، طرح ورزشی سالن چند منظوره ورزشی با ۴۰ میلیارد ریال هزینه با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش هاناخبر ،

رییس اداره ورزش و جوانان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: سالن ورزشی چند منظوره روستای "اگریقاش" در زمینی به مساحت هزار و ۸۰ متر مربع در این روستا احداث و تحویل ورزشکاران این منطقه قرار گرفت.

قرنی مصطفی پور اضافه کرد: این سالن ورزشی برای ورزش های توپی همچون فوتسال، والیبال و بسکتبال طراحی شده که برای احداث آن بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل آورده شخصی سرمایه گذار هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این سالن ورزشی چند منظوره به نام زنده یاد "سیاوش بهاردوست" ورزشکار با اخلاق مهابادی و عضو تیم ملی بوکس نام گذاری شده که در سال ۱۳۹۷ به علت سانحه رانندگی درگذشت.

مصطفی پور با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته سرانه فضای ورزشی مهاباد ۲ برابر شده است، افزود: امیدواریم با فراهم کردن زیربناهای ورزشی قهرمانان ملی پوش از این دیار به تیم های ملی معرفی و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

یک مدرسه ۱۲ کلاسه در مهاباد کلنگ زنی شد

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: احداث مدرسه ۱۲ کلاسه منطقه سیدآباد طبق توافق نامه ای که وزارت آموزش و پرورش با سازمان ملی راه و شهرسازی مبنی بر ساخت ۱۲۰ کلاسه درس در مهاباد منعقد شده، امروز کلنگ زنی شد.

یک سالن ورزشی چند منظوره در مهاباد افتتاح شد

کریم سلیمانی اضافه کرد: برای احداث این مدرسه در منطقه سیدآباد بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده که در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۰۰ با همکاری راه و شهرسازی ساخته می شود.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی لازم مقرر شده است مراحل ساخت این مدرسه تا شروع سال تحصیل ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

به گزارش هاناخبر ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال ۱۹ طرح خدماتی، ورزشی، عمرانی و مخابراتی با هزینه بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 4 =