کمبود ماسک و دستکش ارسالی دانشگاه علوم پزشکی به بوکان/ خرابی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان

شناسهٔ خبر: 53209998 -
سرپرست فرمانداری بوکان از خراب شدن دستگاه سی‌تی‌اسکن با توجه اهمیت حیاتی آن در تشخیص بیماری کرونا، خبر داد و گفت: این موضوع مستلزم ورود و دستور عاجل استاندار جهت راه‌اندازی مجدد دستگاه است.

به گزارش هاناخبر ، لقمان خسروپور در چهل و یکمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا گفت: یکی از مشکلات موجود در سطح شهرستان بوکان کمبود ماسک و دستکش است.

او ادامه داد: با این وجود استفاده از ماسک برای مراجعه‌کنندگان به ادارات و بانک‌‌های سطح شهرستان بنا بر مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان بوکان الزامی و بازدید اکیپ‌های نظارتی از هفدهم خرداد ماه در این خصوص شروع شده است.

سرپرست فرمانداری بوکان بیان کرد: در سه ماه گذشته روزانه تعداد هزار عدد ماسک در سطح شهرستان تولید و بصورت رایگان در اختیار بیمارستان قرار داده‌ شده است، اما با توجه به ادامه‌دار بودن وضعیت و همچنین تعداد کم ماسک‌های ارسالی از استان نیازمند تامین ماسک و دستکش به اندازه نیاز از طرف دانشگاه علوم‌پزشکی استان هستیم.

خسروپور در ادامه به مسائل و مشکلات بیمارستان بوکان اشاره کرد و گفت: خراب شدن دستگاه سی‌تی‌اسکن با توجه اهمیت حیاتی آن در تشخیص بیماری کرونا، مستلزم ورود و دستور عاجل استاندار محترم جهت راه‌اندازی مجدد آن است

او افزود: همچنین نامناسب بودن دستگاه چیلر بیمارستان هم مطرح است، در حال حاضر دستگاه موجود جوابگوی سیستم سرمایشی بیمارستان نیست.

سرپرست فرمانداری در خصوص بازار دواب و مصوبه ستاد کرونا در خصوص نحوه فعالیت این بازار اظهار کرد: بخشی از اقتصاد شهرستان مرتبط با خرید و فروش دام است، اما بازار دواب با تعطیلی چندماهه روبرو بوده است و بنا بر مصوبات ستاد پیشگیری علیرغم درخواست‌های بیشمار کماکمان تعطیل خواهد بود و ادامه‌دار بودن وضعیت موجود، نیازمند تصمیمات ویژه‌ای در این خصوص است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 8 =