اطلاعیه برای جاماندگان از دریافتِ سبدِ حمایتی

شناسهٔ خبر: 53431ECA -
وزارت رفاه از سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند خواست شماره ملی خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند.

به گزارش هاناخبر ،وزارت رفاه از سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند خواست شماره ملی خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند.

در بیانیه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که کلیه سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند لیکن خود را واجد شرایط می دانند می توانند از ساعت 8 صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می شود.

کد دستوری جاماندگانِ یارانه بنزین فعال نشده

کددستوری ویژه جاماندگان «بسته حمایتی معیشتی» هنوز فعال نشده است و براساس اطلاعیه جدید وزارت رفاه، تا ساعاتی دیگر فعال می‌شود.

نوبت سوم «بسته حمایتی معیشتی» برای ۲۰ میلیون نفر دیگر شب گذشته واریز شد و براساس اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن دسته از سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند اما خود را واجد شرایط می‌دانند قرار بود از ساعت ۸ صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست خود را ثبت و شماره ملی خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند اما متاسفانه برغم اعلام قبلی تا این لحظه کددستوری فعال نشده است.

وزارت رفاهدر ساعت ۱۰ امروز در اطلاعیه جدیدی از رفع اختلال این سامانه تا ساعاتی دیگر خبر داد و اعلام کرد:« طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلالی پیش آمده است که تا ساعاتی دیگر این مشکل حل می شود . دربازه زمانی ۸ تا ۹ صبح امروز حدود ۵۰هزار کد ملی ثبت شده است وحجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 1 =