۲۶ طرح عمرانی و تسهیلاتی در سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

شناسهٔ خبر: 5357AFB5 -
۲۶ طرح عمرانی و تسهیلاتی به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۲۰ بهمن به صورت ویدیو کنفرانس با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در سرپل‌ذهاب به بهره برداری رسید.

به گزارش هاناخبر ،فرماندار سرپل ذهاب در این مراسم گفت: در مجموع برای اجرای این پروژه های عمرانی و تسهیلاتی ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع این طرح ها ۱۵ طرح عمرانی با ۲۱۳ میلیارد ریال در بخش های بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، ورزشی و فرهنگی و برق رسانی روستایی و ۱۱ طرح تسهیلاتی با ۲۰۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۸ نفر شامل طرح های ذرت خشک کنی، بوم گردی، خدمات رفاهی، رستوران و طرح های صنایع دستی است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب با اشاره به خدمات دولت در بخش های مختلف، گفت: در مجموع هفت هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و سامانه گرمسیری در شهرستان در طول هشت سال گذشته توسط دولت هزینه شده که نشاط و پویایی را در این منطقه به دنبال داشته است.

او همچنین به بخش های مختلف ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی ناشی از زلزله آبان سال ۹۶ غرب کرمانشاه به تعداد ۳۵ هزار واحد مسکونی، تعمیر و بازسازی بقعه احمد ابن اسحاق و ۴۴ باب مسجد، بخش های آب و فاصلاب، برق و بهداشت و درمان اشاره کرد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 4 =