ایست مشترک کنترل در چهار محور آذربایجان غربی و شرقی ایجاد شد

شناسهٔ خبر: 535F5449 -
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا ایست های مشترک بازرسی کنترل تردد در ۴ محور آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی مستقر می شود.

به گزارش هاناخبر ،

علی مصطفوی در نشست ویدئو کنفرانسی ستادهای استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در سه استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: به منظور پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروزی بر اساس توافقات صورت گرفته در ۴ محور مابین آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ایست های مشترک بازرسی کنترل تردد مستقر می شوند.

او افزود: به همت ارتش و حضور نیروی انتظامی در محورهای جاده شهید کلانتری از روستای آق گنبد، میاندوآب به ملکان، سلماس به تسوج و سه راهی ایواوغلی به سمت مرند ایست های بازرسی مشترک با آذربایجان شرقی جهت تشدید کنترل های ترددی مستقر می شوند.

او از مردم و مسافران درخواست کرد جهت قطع زنجیره انتقال ویروس از هرگونه تردد غیرضروری خودداری نمایند.

استاندار آذربایجان غربی نیز گفت: اجرای محدودیت های ویژه کنترلی در گذرگاه های ارتباطی به آذربایجان شرقی ضروری است و به طور قطع اعمال محدودیت ویژه در ترددهای بین استانی سهم بسزایی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دارد.

شهریاری افزود: آمار ترددهای مابین دو استان بر ضرورت اجرای محدودیت های ویژه و کنترل های بهداشتی تاکید می کند.

در این ارتباط تصویری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش، فرمانده انتظامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 1 =