هایجک تاتنهام از رئال، بارسا و منچسترسیتی

شناسهٔ خبر: 5380EE77 -
با اعلام تاتنهام لوکا ووسکوویچ، مدافع کروات هایدوک اشپلیت، را به خدمت گرفته است. چند باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب این ستاره کروات با تاتنهام رقابت داشتند.

به گزارش هاناخبر ،تاتنهام برای تقویت خط دفاعی‌اش به دنبال جذب لوکا ووسکوویچ، دفاع وسط جوان باشگاه هایدوک اشپلیت کرواسی بود. باشگاه تاتنهام دقایقی پیش اعلام کرد ووسکوویچ را با قراردادی هفت ساله به خدمت گرفته است.

ووسکوویچ یکی از ستاره‌های مورد توجه بازار تابستانی اروپا بود و چند باشگاه بزرگ قاره مثل رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی هم او را زیر نظر داشتند اما در نهایت تاتنهام زودتر دست به کار شده و با قراردادی هفت ساله این مدافع جوان و آینده‌دار را جذب کرد.

این مدافع کروات شانزده ساله است و با توجه به قوانین انگلیس دو سال دیگر یعنی در سال 2025 به تاتنهام خواهد پیوست. ووسکوویچ تا آن زمان به صورت قرضی در هایدک اشپلیت بازی می‌کند و بعد از رسیدن به هیجده سالگی راهی تاتنهام خواهد شد.

ووسکوویچ که متولد 2007 است با وجود سن کم تا این لحظه 11 بازی برای تیم اول هایدوک اشپلیت انجام داده و با گلزنی برای این تیم نامش را به عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه ثبت کرده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 1 =