هفته پانزدهم لیگ برتر؛

شکست استقلال برابر سپاهان در نیمه اول/ آبی‌ها بی‌برنامه‌تر از قبل

شناسهٔ خبر: 5398BF99 -
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر با برتری شاگردان نویدکیا به پایان رسید. سجاد شهباززاده مرد اول این دیدار در نیمه اول بود.

به گزارش هاناخبر ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر زردپوشان به پایان رسید. سجاد شهباززاده (۱۴ و ۳۶) برای سپاهان گل زد.

این دو تیم که رده‌های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهند در شرایطی جدال حساس خود را آغاز کردند که صنعت نفت به عنوان یکی از تعقیب کنندگان آنها برابر ماشین سازی تن به شکست داد.

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال

استقلال هر چند مهمان بود اما در ۱۰ دقیقه ابتدایی این دیدار دو موقعیت خوب را توسط اسماعیلی و مطهری از دست داد و در مقابل سپاهان هم توسط حسینی صاحب یک موقعیت خوب شد که راه به دروازه استقلال نبرد.

تیم فوتبال استقلال در دیدار با سپاهان

در دقیقه ۱۴ این دیدار سجاد شهباززاده دروازه تیم سابق خود را باز کرد و در حالی که چهار مدافع استقلال درون محوطه شش قدم ایستاده بودند او از غفلت آنها استفاده کرد و با یک ضربه آرام توپ ارسالی از جناح راست را وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

در ادامه دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما این سپاهان بود که از موقعیت‌هایش در ضد حمله بهتر استفاده کرد و در دقیقه ۳۶ روی پاس عالی سروش رفیعی و برای بار دوم توسط سجاد شهباززاده به گل دوم دست پیدا کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 7 =