به مناسیت هفته دولت انجام شد

افتتاح واحد تولیدی درب و پنجره با ظرفیت ۶۰۰ تن در سنندج

شناسهٔ خبر: 53C8BE9F -
واحد تولید درب و پنجره «یوپی وی سی» و شیشه‌های دو جداره امروز چهارشنبه در آخرین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سنندج افتتاح شد.

به گزارش هاناخبر ، واحد تولید درب و پنجره «یوپی وی سی» و شیشه‌های دو جداره در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در سنندج احداث شده که از این میزان یک هزار و ۵۰۰ مترمربع آن زیربنای بخش تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در افتتاحیه این واحد با بیان اینکه مسئولان خادم تولیدکنندگان هستند، اظهار کرد: در شرایط کنونی که کشورمان با تحریم های استکبار جهانی مواجه و همین منجر به ایجاد مشکلات اقتصادی زیادی شده است؛ فعالیت تولیدی مصداق جهاد است.

علی نوری بیان کرد: درب اتاق مسئولان استان به سوی تولیدکنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری باز است و هر زمان که بخواهند می توانند درخواست ها و مطالبات خود را به طور مستقیم با آنها در میان بگذارند.


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در این مراسم با اشاره به اینکه مجوز بهره برداری این واحد در سال ۱۴۰۱ صادر شده است، اضافه کرد: ظرفیت تولید سالانه این واحد ۶۰۰ تن است.

بختیار خلیقی با اشاره به اینکه میزان سرمایه گذاری که توسط متقاضی در این واحد انجام شده ۲۲۷ میلیارد ریال است، یادآور شد: در سال جاری حدود چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه و ۱۲۰ میلیارد ریال هم سرمایه در گردش از سوی بانک صادرات به این واحد پرداخت شده است

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =