ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی به ۷۱۰ میلیارد ریال رسید

شناسهٔ خبر: 53F3D757 -
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله ۱۲۲ میلیون و ۵۲۸ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در این استان طی هفته گذشته، گفت: ارزش معامله‌های انجام شده در این مدت به بیش از ۷۱۰ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش هاناخبر ، وحید جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته با ۲۳ هزار و ۴۴۰ واحد افزایش به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۲۰۰ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۳۱۴ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۱۹ هزار و ۱۷۲ واحد رسیده بود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته در بورس استان، ۱۳ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از ۱۸۷ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، ادامه داد: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری «توانا» بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۴۶ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی اضافه کرد: در این مدت، اوراق صندوق سرمایه گذاری افرا با ۱۳.۵ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ و با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری آذربایجان غربی راه‌اندازی شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =