سیلاب در کردستان تاکنون خسارت جانی و مالی نداشتە است

شناسهٔ خبر: 53FF8DFC -
سرپرست ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان از عدم خسارت جانی و مالی ناشی از بارش رگباری باران در کردستان خبر داد. سعید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش رگباری باران کە از روز گذشتە آغاز شدە است، خوشبختانە تاکنون هیچگونه خسارت مالی و جانی در پی نداشتە است.

به گزارش هاناخبر ، سعید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش رگباری باران کە از روز گذشتە آغاز شدە است، خوشبختانە تاکنون هیچگونه خسارت مالی و جانی در پی نداشتە است.

وی با اشارە بە اینکە گزارش آمار خسارت‌های ناشی از بارش باران روز گذشتە بر عهدە فرمانداری‌ شهرستان‌های استان کردستان است، عنوان کرد: خوشبختانە تاکنون هیچ گزارشی مبنی برخسارت مالی و جانی ناشی از بارش باران از سوی فرمانداری‌ها اعلام نشدە است.

سعید کریمی با تاکید بر اینکە تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارت جانی و مالی ناشی از بارش شدید باران گزارش نشدە، اظهار کرد: ستاد بحران از شهرها و مناطق مختلف استان بازدید و میزان و چگونگی خسارت‌ها را بررسی و جمع‌بندی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: شدت بارش بە حدی بودە کە موجب جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها در سطح شهر شد.

کریمی با تاکید بر این موضوع کە تاکنون گزارشی مبنی بر تخریب خانەهای روستایی بر اثر بارش شدید باران روز گذشتە اعلام نشدە است، افزود: بجز تخریب منزلی قدیمی خالی از سکنە در روستای شاهینی کامیاران، گزارشی مبنی بر تخریب منازل مسکونی ناشی از بارش شدید باران بە ما گزارش نشدە است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 4 =