برگزاری چهارمین جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت و امنیت غذایی ، زنان و خانواده شهرستان ماکو

شناسهٔ خبر: 541B58AE -
اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهرماکو یکی ازمطالبات اصلی وجدی مسئولین وشهروندان است.

به گزارش هاناخبر ، صبح امروز پانزده دیماه۱۴۰۰چهارمین جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت و امنیت غذایی ، زنان و خانواده شهرستان ماکو به ریاست فرماندار شهرستان ماکو و با حضور مسئولین ادارات و نهاد های ذیربط در محل فرمانداری برگزار شد . 

علی محمدی ایروانلو فرماندارماکو در این جلسه با بیان اینکه اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر ماکو یکی از مطالبات اصلی و جدی مسئولین و شهروندان است گفت : با هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته و همچنین مساعدت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مقرر گردیده فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهر ماکو از اول بهمن ماه ۱۴۰۰ اجرای شود و در این زمینه لازم است ارگانهای ذیربط هماهنگی و همکاری جهت اجرای این پروژه مهم و اساسی را معمول دارند . 

 وی افزود : متاسفانه با توجه به شرایط جغرافیایی شهر ماکو ، دفع فاضلاب در این شهر به یکی از مهمترین معضلات جدی زیست محیطی و بهداشتی مبدل گردیده است که این موضوع در آپارتمانهای آسمان ۳ ، ۲۸۸ واحدی ،  ۱۰ طبقه و همچنین منازل مسکونی حاشیه رودخانه زنگبار بسیار حاد می باشد . 

فرماندار ماکو خاطر نشان ساخت : با توجه به اهمیت موضوع ؛ تامین سلامت عمومی شهروندان باید با تعامل و همکاری دستگاه‌های ذیربط جزو اولویت های اساسی مسئولین امر قرار بگیرد .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 8 =