ماجرای افتتاح مهمان‌پذیر بدون مجوز در بوکان

شناسهٔ خبر: 54255078 -
خبر پذیرش و اقامت مسافر بشکل غیرقانونی در یک واحد ساختمانی در شهرستان بوکان تکذیب شد.

به گزارش هاناخبر ، در طی چند ساعت گذشته، خبر پذیرش و اقامت مسافر بشکل غیرقانونی در یک واحد ساختمانی در شهرستان بوکان با بازتاب گسترده رسانه ای در این شهرستان روبرو شد.

با پیگیری های خبرنگار هاناخبر روابط عمومی میراث فرهنگی بوکان در طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

برابر گزارشات واصله ، یک واحد ساختمانی در شهرستان بوکان كه  بدون اخذ مجوز از این اداره کل اقدام به پذیرش و اقامت مسافر بشکل غیرقانونی نموده بود که بمحض اطلاع از موضوع بواسطه گزارشات واصله، اقدامات لازم بمنظور جلوگیری از فعالیت واحد مزبور صورت گرفته و صاحب ساختمان یادشده جهت تطبیق شرایط باضوابط و انجام مراحل قانونی ( تبدیل واحدساختمانی به واحداقامتی ) راهنمایی گردیده و پس از ثبت درخواست نامبرده در سامانه سرمایه‌گذاری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی ( My.lchto.ir ) نسبت به انجام استعلامات لازم از مراجع ذیصلاح اقدام شده است .
این اداره کل پس از طی مراحل قانونی و اخذ پاسخ استعلامات و انجام اصلاحات فنی مورد نیاز ، برابرمقررات نسبت به صدور پروانه بهره‌برداری در صورت شمول شرايط اقدام لازم معمول خواهد نمود .
شايان ذكر است در حال حاضر واحد مذکور مجاز به پذیرش مسافر نبوده و چنانچه تا ایام‌الله دهه فجر جاری پاسخ مثبت استعلامات به این اداره کل واصل شود ، واحد مذکور به جمع واحدهای اقامتی شهرستان بوکان اضافه خواهد شد.
گفتنی است شروع بکار واحدهای مشابه باهدف جذب سرمایه‌گذاران بخش گردشگری و همسو باسیاستهای دولت درجهت حمایت از سرمایه‌گذاران صورت میگیرد . همچنین لازم بذکر است که صدور پروانه فعالیت برای واحدهای اقامتی در حیطه وظایف اتحادیه صنفی نمیباشد .

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 4 =