افزایش 50 تخت و بکارگیری 20 پرستار در بیمارستان بوکان

شناسهٔ خبر: 54D383DD -
معاون کل وزیر بهداشت و درمان از تخصیص اعتبار برای تجهیز کلینیک فوق تخصصی بیمارستان بوکان، احداث اکسیژن ساز و مجوز بکارگیری ۲۰ پرستار و تحویل ۵۰ تخت به بیمارستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، ایرج حریرچی یکشنبه ‌شب در نشست با نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری و مسوولان شبکه بهداشت این شهرستان از افتتاح یک کلینیک تخصصی طی آینده نزدیک در بوکان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح شهرستان با کمبود تخت مواجه نیستیم ولی تعداد بیماران افزایش یافته است که مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوان بیماری کرونا را کنترل کرد.

او بیان کرد: با تحویل ۵۰ تخت به بیمارستان بوکان و مجوز اخذ افزایش نیرو به تعداد 20 نفر پرستار هم موافقت شده است همچنین بخش انژیوگرافی بیمارستان، احداث اکسیژن ساز و تخصیص اعتبار برای تجهیز کلینیک فوق تخصصی هم لحاظ خواهد شد.

حریرچی با تاکید بر راه‌اندازی یک دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان بوکان طی سریع‌ترین زمان ممکن افزود: با راه‌اندازی این دستگاه از کپسول‌های اکسیژن یا تانکر اکسیژن برای بیماران مانند گذشته استفاده می‌شود.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: تا زمانی که حتی یک بیمار مبتلا در یک شهر و یا حتی کشور وجود دارد، مبارزه با این ویروس تمام شده نیست زیرا ویروس کرونا با ابتلای یک مورد گسترش پیدا کرده و تا زمانی که داروی موثری برای آن کشف نشود، یک تهدید برای جامعه به شمار می‌رود.

در این جلسه انور حبیب‌زاده نماینده مردم بوکان در مجلس نیز به بیان مشکلات و کمبودهای بخش درمان این شهرستان پرداخت.

بوکان دارای یک بیمارستان ۲۵۳ تخت خوابی است که دارای بخش های مختلف درمانی و بستری است؛ این شهرستان جزو یکی از ۱۱ شهر آذربایجان‌غربی است که در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 7 =