رئیس شورای شهر تبریز:

تعامل مثبتی بین صداوسیما و شورای شهر و شهرداری تبریز وجود دارد

شناسهٔ خبر: 54D520C1 -
رئیس شورای شهر تبریز گفت: تعامل خوبی بین صدا و سیما، شورای شهر و شهرداری تبریز برقرار شده که می‌توان در زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهر، بهره بیشتری از توان و ظرفیت همدیگر برد.

به گزارش هاناخبر ،شهرام دبیری ظهر امروز در آئین آغاز رسمی فصل دوم سریال تاریخی جلال در تبریز گفت: این سریال نشان می‌دهد که تبریز در انقلاب پیش قدم بوده و شهر اولین‌ها است.

وی افزود: خلأ سریال‌های داخلی بین مردم دیده می‌شود. اغلب سریال‌های خارجی بدآموزی‌های زیادی همانند خیانت، برای مردم و جوانان دارد. سریال‌های ماهواره‌ای مبانی خانواده را زیر سوال برده و مشکل اخلاقی دارند.

دبیری ادامه داد: باید تلاش کنیم که سریال داخلی خوب تهیه کنیم چرا که عامل موفقیت ما در این زمینه مشارکت مردم و مخاطب پذیری سیمای ما است.

وی افزود: ما هنرمندان و استعدادهای خوبی داریم که این سریال بستری برای نشان دادن آنها می‌تواند باشد. تولید سریال جلال ۲ می‌تواند در معرفی تاریخ تبریز و بزرگان شهرمان مؤثر واقع شود.

رئیس شورای شهر تبریز همچنین گفت: ما در شورای شهر و شهرداری وظیفه خودمان می‌دانیم که از این کار فرهنگی حمایت کنیم.

دبیری ابراز داشت: شهرداری تبریز لایحه‌ای تهیه کرده است که ما بتوانیم به صورت مستمر از برگزیدگان هنری و ورزشی و علمی شهرمان حمایت کنیم که به زودی در صحن علنی شورا طرح می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =