والیبالیست‌های آذرباتری ارومیه آماده کسب اولین برد در لیگ هستند

شناسهٔ خبر: 551BCE80 -
سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه با اشاره به اعزام امروز صبح تیم به تهران برای ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور گفت: تیم با روحیه مناسب آماده کسب اولین برد خود در بازی با نماینده رامسر است.

به گزارش هاناخبر ، سالار پاسبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بعد از اعزام به تهران برای حضور در دومین دور از برگزاری متمرکز لیگ برتر، صبح فردا، تمام اعضای تیم تست pcr خواهند داد و ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه تمرین قبل از بازی هفته یازدهم را برگزار می کنیم. 

وی اضافه کرد: تیم برای این بازی هیچ مصدوم و بازیکن محرومی ندارد ولی ۲ بازیکن تیم به نام‌های «محمد قزل‌باش» و «مهدی رضایی» به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده‌اند.  سرپرست آذرباتری اضافه کرد: روحیه تیم برای بازی روز چهارشنبه مناسب و آماده کسب اولین برد فصل هستیم.

  پاسبانی درخصوص تقویت تیم گفت: برای ادامه لیگ به دنبال جذب چند بازیکن و بهبود شرایط هستیم و با شروع فصل نقل و انتقالات نیم فصل در چند پست اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد. 

تیم آذرباتری ارومیه تاکنون در فصل جاری لیگ برتر از هشت دیدار، بردی کسب نکرده و روز چهارشنبه به مصاف هورسان رامسر خواهدرفت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 2 =