برگزیدگان جشنواره سراسری "ایثار دانشجویی" دانشگاه علمی کاربردی مشخص شدند

شناسهٔ خبر: 55208976 -
جشنواره سراسری فرهنگی دانشجویی "ایثار دانشجویی" دانشجویان عملی کاربردی کشور با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

به گزارش هاناخبر ، حسن شرفی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه این جشنواره که امروز(۲۱ دی) برگزار شد، بااشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری دومین جشنواره سراسری ایثار دانشجویی، اظهارکرد: فراخوان این جشنواره از ۱۵ مهر امسال به همه دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی سراسر کشور داده شد.

وی به بخش های مختلف این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره در سه بخش اصلی ادبی، هنری و ادبیات نمایشی و در قالب های شعر، داستان کوتاه، نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی، عکس و طراحی پوستر برگزار شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت:  با پایان مهلت ارسال آثار جمعا ۲۱۳ اثر از ۱۰۴ دانشجوی علمی کاربردی سراسر کشور در دبیرخانه این جشنواره واقع در واحد استانی کرمانشاه ثبت شد و هر اثر نیز توسط دو داور مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیشترین آثار ارسال شده به این جشنواره از مراکز علمی کاربردی تهران غرب، کرمانشاه، تهران شرق، چهارمحال و بختیاری،  آذربایجان شرقی و بوشهر بوده است.

به گفته این مسئول، تعداد آثار ارسالی به دومین جشنواره ایثار دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی به نسبت دوره اول بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی نسل جوان با مقاومت، رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول انقلاب اسلامی دانست و گفت: می خواهیم نسل جوان بداند که برای تنومند شدن درخت انقلاب خون های زیادی نثار شده است.

در پایان این مراسم برگزیدگان بخش های مختلف  این جشنواره معرفی شدند که در بخش داستان کوتاه اسماعیل رمضانی، پوریا اسکندزاده و دنیا قهرمانی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش شعر هم شقایق اسمعلی اول شد و علی رضایی و مهران امیر محمدی بصورت مشترک دوم و زهرا گودرزی سوم شد.

در بخش فیلم نامه نویسی هیچکدام از آثار حائز کسب رتبه اول نشد و غلامرضا آقایاری در جایگاه دوم و محمد حفیظی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش نمایشنامه نویسی صحنه ای، سپرعلی کوچکی، احسان زارع زاده و مهدیه محمدخانی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش نمایشنامه نویسی خیابانی ستار یار احمدی اول شد و الهه گلستانی و سید ابراهیم طباطبایی نیز دوم و سوم شدند.

در بخش پوستر هم احمد عبدی، امیر محمد عبداللهی و سید حمید جوکار به تربیت در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

و در بخش عکس هم حمید عابدی اول شد و جبار غلامی و  سالار چرمی دوم و سوم شدند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 5 =