ساخت زمین چمن مصنوعی در مهران،دره شهر، آبدانان و بدره

شناسهٔ خبر: 55386C9D -
مدیرکل ورزش و جوان ایلام از صدور مجوز ساخت 6 زمین چمن مصنوعی با اعتبار 50 میلیارد ریال در شهرستان های مختلف استان خبرداد.

به گزارش هاناخبر ،

 بهروز حیدرزاده با اعلام این خبر گفت: این تعداد زمین چمن در شهرستان های مهران، دره شهر، آبدانان و بدره احداث و در صورت تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وی افزود: با توجه به ضرورت افتتاح و بهره برداری طرح های عمرانی در تلاش هستیم زمین چمن مصنوعی شهرستان چرداول با اعتبار هفت میلیارد ریال در دهه فجر سالجاری افتتاح شود.
مدیرکل ورزش و جوان استان با اشاره به ساخت سالن چند منظوره ورزشی و ساختمان اداری چنگوله مهران گفت: این سالن چند منظوره با تخصیص 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین و اعتبارات ملی در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
حیدرزاده با اشاره به 34 طرح ناتمام ورزشی در استان تاکید کرد: سالن تیراندازی و چند منظوره شهید کشوری، سالن های نیمه تمام آسمان آباد و عین خوش دهلران و تکمیل سالن دوقلو چرداول از طرح های مهم ورزشی استان است و در صورت تزریق اعتبار تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسند.
به گفته وی در سال گذشته تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت نفت منعقد شد و مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اتمام پنج پروژه مهم در شهرستان های ملکشاهی، سیروان، دره شهر، بدره، سراب کارزان و زمین چمن مصنوعی سیروان اختصاص یافت.
مدیرکل ورزش و جوان استان ایلام با بیان اینکه بودجه سال گذشته این اداره کل 340 میلیارد ریال بود افزود: اعتبارات مورد نیاز برای اتمام پروژه های ورزشی استان در سال جاری 530 میلیارد ریال است که در صورت تزریق همه پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 6 =