سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی:

رشد علمی و اقتصادی کشور در گرو تصمیمات کارشناسی است

شناسهٔ خبر: 5576A626 -
سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تقویت دانشگاه و به تبع آن رشد علمی و اقتصادی کشور را در گرو تصمیمات کارشناسی دانست و گفت: از مدیران و بالاخص نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنیم در تقویت جایگاه و موجودیت دانشگاه پیام نور نقش حمایتی تاثیرگذار و مشهود اعمال کنند.

به گزارش هاناخبر ، میکائیل جمالپور، در جلسه شورای آموزشی دانشگاه پیام نور استان، اظهار کرد: نظام آموزشی دانشگاه پیام نور و تحقق عدالت آموزشی آن در کشور، از دلایل اقبال عمومی مردم به دانشگاه پیام نور است.

وی با اشاره به ملاحظات فرهنگی و اجتماعی خانواده‌ها و اولویت تربیت علمی و معنوی فرزندانشان در دانشگاه محل سکونت، ضمن اشاره به فراگیری مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سطح استان، گفت: شهریه پایین و اعطای تسهیلات در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور از مزایای این دانشگاه به شمار می‌رود.

وی همچنین با اشاره به توانمندی همکاران علمی و قرارگیری دانشگاه پیام نور در میان برترین‌ رتبه بندی جهانی، خاطر نشان کرد: موسسه آموزش عالی تایمز در سال ۲۰۲۳، بر آمار قبولی دانش آموختگان پیام نور در آزمون‌های استخدامی و تحصیلات تکمیلی صحه گذاشت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 9 =