رویکرد دولت وخدمات رسانی به مردم قابل توجه وتقدیر است

شناسهٔ خبر: 55BC26F5 -
جلسه شورای اداری مریوان، در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان برگزارشد.

به گزارش هاناخبر ، فرماندارمریوان با اشاره به تاخیر پیش آمده در برگزاری مراسم هفته دولت باتوجه به همزمانی هفته دولت با ایام اربعین، گفت: با تاخیر این هفته راتبریک عرض میکنم و یادوخاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی میدارم، ان شاءالله خدای بزرگ به ما توفیق دهد که راه شهدا را ادامه دهیم و دراین منهج موفق باشیم.
اسماعیل احمدی اذعان کرد: دولت باتوجه به کمبودهاعزم خودرابرای رفع آنها جزم کرده و الحمدلله رویکرد دولت دراستان و شهرستان قابل تقدیر است علیرغم وضعیت نامناسب و معضلاتی که ازگذشته باقی مانده بوداما بسیاری از آنها اکنون حل شده اند.
وی تصریح کرد: درسطح شهرستان اتفاقات خوبی در راستای حل مشکلات عدیده ای که از قبل دامن گیر شهرستان بوده ورسوب شده بودصورت پذیرفته که پایاب سد گاران یکی از این پروژه های معطل مانده بود که حل این موضوع اتفاق بزرگی در حوزه های مختلف، از جمله اشتغال جوانان بود که هنوز بخشی از کشاورزان برایشان باورپذیرنیست .
احمدی تشریح کرد: بالغ بر ۵ هزار هکتارازاراضی پایین دست سد گاران در قالب نواحی چهارگانه متصل به سامانه آب سدگاران هستند که اتفاق بزرگی درحفظ منابع آبی و اشتغال کشاورزیست.
وی تاکید کرد: تملک اراضی پایانه مرزی باشماق برای ما کارگزاران هم یکی ازمشکلاتی بود که حل آن بسیارمشکل بود ولی باتلاش و همکاری دولت و قوه قضاییه در شهرستان و استان این اتفاق بزرگ افتاد
وی افزود: تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ فقط ۷هکتار از اراضی مرز باشماق در اختیار دولت بود ، اما اکنون با خیال آسوده اعلام میکنیم اراضی مرزباشماق به تملک دولت درآمده که کارمهم وتاثیرگذاردراقتصاد منطقه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 8 =