بهره برداری و کلنگ زنی ۱۵ طرح در آبدانان همزمان با دهه فجر

شناسهٔ خبر: 55F2571F -
معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۵ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در شهرستان آبدانان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش هاناخبر ، سعید هژیری روز پنجشنیه در حاشیه بهره برداری از پروژه های عمرانی آبدانان اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح های مختلف زمینه اشتغال بکار ۲۲۰ نفر از جوانان جویای کار شهرستان آبدانان مهیا شده است.

وی افزود: این تعداد طرح شامل گازرسانی به روستاها، افتتاح ۶ فضای آموزشی، تکمیل و بهره برداری زمین های چمن مصنوعی و طبیعی، سیل بند و بهسازی روستایی ، روکش آسفالت معابر شهری ، آب نما و بهسازی راه های دسترسی به مزارع کشاورزی ، خانه های بهداشت و دکل های مخابراتی است که برای احداث و تکمیل آنها ۵۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی ، استانی و مسوولیت های اجتماعی هزینه شده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از خدمات دولت سیزدهم و تلاش استاندار ایلام گفت: اهتمام دولت به رفع مشکلات مناطق محروم استان شایسته و قابل قدردانی است.

بهزاد علیزاده افزود: اقشار مختلف مردم استان هم برای شرکت یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خود را آماده کنند تا یکبار دیگر چشم فتنه را کور و امید دشمنان ملت ایران را به یاس مبدل کنند.

وی افق آینده کشور را امیدوارکننده و روشن دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی از نادر نهضت های اسلامی و اجتماعی است که کلیه نیازمندی های مادی و معنوی جامعه در آن مراعات شده است.

علیزاده یادآور شد: در مدت ۴۴ سال گذشته خدمات زیادی در زمینه های مختلف توسط انقلاب اسلامی به مردم ارائه شده که رسانه های جمعی قادر به تبیین و تشریح کلیات آن برای مردم نشده است.

به گزارش هاناخبر، ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و بررسی مشکلات و پاسخگوئی به مطالبات مردم ونشست با امام جمعه ومدیران شهرستان آبدانان از دیگر فعالیت های معاونت امور عمرانی استاندار ایلام در جریان سفر یک روزه به آبدانان بود.

شهرستان ۵۵ هزار نفری آبدانان با ۴۵۰ هزار راس دام ، ۴۰ هزار هکتار زمین مزروعی و ۲۴۰ هزار هکتار مراتع و جنگل در ۱۷۱ کیلو متری جنوب شرق ایلام قرار دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =