احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری در کمربندی آبیدر

شناسهٔ خبر: 562F70B5 -
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از تعبیه دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر خبر داد و گفت: این دو ایستگاه در میدان حجاب و نرسیده به پارک کودک برپا خواهد شد و شهروندانی که فاقد دوچرخه باشند می توانند با کرایه دوچرخه در این مسیر دوچرخه سواری کنند.

به گزارش هاناخبر ،

شرمین شریفی اظهار کرد: دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر تعبیه خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و  فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری در کمربندی آبیدر یکی از اقدامات ماندگار شهرداری در این دوره بود که مورد استقبال خوب شهروندان هم قرار گرفت.

 شریفی ادامه داد: ترغیب شهروندان به ورزش همگانی بویژه استفاده از دوچرخه یکی از طرح های شهرداری ها در راستای ارتقاء حفظ سلامتی و شادابی شهروندان است.

وی افزود: نخستین مسیر دوچرخه سواری در آبیدر سال گذشته از میدان حجاب تا ورودی شهرک زاگرس اجرا و مورد بهره برداری هم قرار گرفته است.

شریفی اعلام کرد: در راستای رفاه حال شهروندان، گردشگران و دانشجویان غیر بومی که ساکن سنندج هستند و به دلیل اینکه فاقد دوچرخه هستند و نمی توانند از این مسیر استفاده کنند؛ طرح تعبیه دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی اعلام کرد: فراخوان انتخاب پیمانکار جهت تعبیه دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر منتشر شده و در صورت مشخص شدن پیمانکار این دو ایستگاه در میدان حجاب و نرسیده به پارک کودک تعبیه خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در پایان تاکید کرد: شهروندانی که دارای دوچرخه هستند می توانند همانند این ایام از این مسیر بدون پرداخت هزینه ای تفریح و دوچرخه سواری کنند و این ایستگاه‌ها برای رفاه حال کسانی است که فاقد دوچرخه هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 9 =