صدور ۱۱۷گواهی تأیید ایمنی آسانسور در ایلام

شناسهٔ خبر: 56806C63 -
مدیرکل استاندارد ایلام از صدور ۱۱۷گواهی تأیید ایمنی آسانسور در استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، " مهناز همتی"  در  گفت‌وگو با اخبرنگاران، اظهار کرد: در ۲۹۲ فقره بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار این اداره کل از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۱۷ فقره گواهی برای آسانسورهای استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد آسانسور، بازرسی از آسانسورهای ساختمان‌های عمومی و همچنین دستگاه های دولتی و مراکز درمانی و دیگر مراکز  در دستور کار این اداره کل بوده و توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان انجام می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام با بیان اینکه برای اطمینان از برقراری شرایط ایمنی آسانسورها، لازم است آسانسورهای فعال، سالیانه توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده  بازرسی شوند، تاکید کرد:  کاربران آسانسور می‌توانند با ارسال شناسه ملی ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از آخرین وضعیت بازرسی آن مطلع شوند.

همتی گفت : در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های ذیصلاح و بازرسی ادواری سالیانه آسانسور، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =