بازدید رئیس مجمع نمایندگان کردستان از مناطق زلزله زده کرمانشاه/ کمکهای مردمی به دست اسیب دیدگان رسیده است

شناسهٔ خبر: 56A3E800 -
رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده کرمانشاه اعلام کرد: از حماسه مردم برای کمک به زلزله زدگان تشکر و قدردانی میکنم و همه کمکها به دست انها رسیده است.

به گزارش هاناخبر ،

"علی‌محمد مرادی" در جریان بازدید دو روزه از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و روستاهای این مناطق، که با حضور حسن خدابنده‌لو مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان، انجام شد، عنوان کرد: مردم کردستان ویژگی نوعدوستی و کمک به هم‌نوع را در جمع‌آوری و ارسال کمک‌های موردنیاز به زلزله‌زدگان کرمانشاه تجلی بخشیدند.
وی ایران را نمادی از انسان دوستی عنوان کرد و ادامه داد: اگر چه مردم مناطق سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی از حادثه تلخ زلزله آسیب‌های جانی و مالی دیدند، اما همدردی و همراهی مردم نقاط کشورمان و خصوصا مردم استان کردستان، تسکینی بر دردهای آنان است.
رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم وسیع کمکهای مردمی از سراسر کشور به مناطق اسیب دیده عنوان کرد: در بازدیدی که از این مناطق صورت گرفت کمک‌های بسیار خوبی در زمینه مواد غذایی به مردم شده است، اما چادر، پتو، وسایل گرمایشی و نایلون برای پوشش چادرها از ملزومات موردنیاز است که باید مردم نسبت به تهیه و ارسال این اقلام اقدام کنند.
مرادی با تاکید بر مدیریت توزیع کمکهای مردمی گفت: مدیریت توزیع کمک‌های مردمی بسیار ضروری است و برای توزیع عادلانه کالا و امکانات، از طریق هلال‌احمر اقدام کنند تا کمک‌های آنان به درستی در بین مردم زلزله‌زده تقسیم شود.
وی اضافه کرد: برخی از مردم مناطق زلزله‌زده نسبت به توزیع نامناسب وسایل انتقاد داشتند که تحقق این امر مستلزم داشتن یک مدیریت واحد است و باید مدیریت بحران کشور به سمتی برود که در حوادث اینچنینی، با تدابیر لازم و بدون دستپاچگی آرامش نسبی را در بین مردم ایجاد نماید.
رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه مردم کشورمان در کمک به همنوعان خود با تمام وجود پای کار آمدند و حتی بصورت شخصی در منطقه حضور یافتند، اما تقسیم آنها از یک کانال مانع ناهماهنگی در کمک به مردم و همچنین توزیع عادلانه اجناس خواهد شد.
"علی محمد مرادی" همچنین از اقدامات و کارهای ستاد مردمی جمع‌آوری و انجمن های مردم نهاد استان کردستان در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب استان کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: کردستان در این جریان، بازهم به مردم کشور نشان داد که جدای از مرزداری و دفاع از کشور، در کمک به همنوع نیز پیشقراول و پیشتاز است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 2 =