هاشمی:

شهرداری در جذب بودجه های غیر نقد محافظه‌کار است

شناسهٔ خبر: 56BAF8D8 -
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران در جذب بودجه‌های غیر نقد موفق نبوده و در این زمینه محافظه کاری می‌کند.

به گزارش هاناخبر ،محسن هاشمی رییس شورای شهر در پایان جلسه دویست و سی و چهارم شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: گزارشی از سوی شهرداری برای تغییر سده و ورود به سال ۱۴۰۰ ارایه و برندینگ تهران ۱۴۰۰ معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه قرار است هفته تهران از ۱۵ مهرماه آغاز به کار کند گفت: اعضای شورا نظرشان را در این باره به شهرداری ارایه کردند.

رییس شورای شهر با اشاره به اینکه شهرداری تهران در جذب بودجه های غیر نقدی موفق نیست، گفت: اعضای شورای شهر نگرانی خود را نسبت به این موضوع ابراز کردند.

وی گفت: البته این موضوع مربوط به امسال نیست و در سه سال گذشته نیز وجود داشته است. شهرداری در این زمینه محافظه کاری می‌کند و به نظر می‌آید دست شهرداران مناطق در این زمینه بیش از حد بسته است و باید مسیر طولانی را برای آن طی کنند.

وی افزود: شهرداران مناطق باید با روش مزایده به جذب منابع غیر نقدی اقدام کنند که نیازمند گذشتن از یک پروسه طولانی و زمان‌بر است در حالی که در گذشته پیمانکاران کار و با انجام یک کارشناسی نسبت به تهاتر املاک اقدام می‌کردند و مسیر مزایده طی نمی‌شد.

رییس شورای شهر گفت: شهرداری تهران ابلاغ کرده هیچ ملکی نمی تواند غیر از مزایده ملکی واگذار نشود به همین دلیل طلبکاران باید در مزایده شرکت کنند و قیمت برنده نشود نمی تواند ملکی در اختیار بگیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 7 =