رفع تصرف ۲۳ هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام

شناسهٔ خبر: 56BB513D -
بهادری از رفع تصرف ۲۳ هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

عبدالله بهادری،مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار کرد: طی ۵۷ عملیات رفع تصرف اراضی ملی از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۲۳ هزار مترمربع به ارزش نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

او افزود : در برخورد با متصرفان هیچ گونه کوتاهی و چشم پوشی نخواهیم داشت و یگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه روز در حال رصد هرگونه دست درازی به زمین‌های ملی و دولتی بوده و با کوچک‌ترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: همکاری نیروی مقتدر انتظامی با این اداره کل، عرصه را بر زمین خواران و فرصت طلبان و اشخاصی که قصد تصرف اراضی ملی و بیت المال را دارند تنگ کرده و این امر سبب شده اشخاص مذکور با روی آوردن به مظلوم نمایی و انتشار مطالب کذب در فضای مجازی افکار عمومی را تحت شعاع قرار دهند.

بهادری عنوان کرد: به استحضار مردم استان می‌رسانم که اشخاصی به صورت سازماندهی شده رو به تصرف غیر قانونی زمین‌های ملی و دولتی می‌کنند و بیشتر این افراد در نقش افراد کم بضاعت درآمده و سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهد کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 4 =