پشت پرده طرح استعفای شهردار دیواندره تشریح شد

شناسهٔ خبر: 56D382D8 -
شهردار مستعفی دیواندره گفت: نمی توانم وجود افرادی در بیرون از شورا که بودن من منافعشان را به خطر انداخته و اظهار قدرت و نفوذ می کنند و همواره مشغول تهدید و شاخ و شانه کشیدن هستند را تکذیب کنم و از شهروندان نجیب دیواندره حلالیت می طلبم.

ناصح محمدخانی بعدازظهر روز شنبه 12 خرداد 97 در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: استعفایم به دلیل مشکلات خانوادگی و ادامه روند درمانی بوده و هیچ مشکلی با اعضای شورای اسلامی دیواندره نداشته و ندارم.

شهردار مستعفی دیواندره ادامه داد: از آذرماه سال 96 قصد رفتن داشتم اما به احترام شهروندان نجیب دیواندره و قدرشناسی مردم فرهیخته این دیار منصرف شدم و در طول این مدت موافقت چندین پروژه بزرگ و زیربنایی که در 15 سال گذشته بی سابقه بوده را گرفته ایم و نسبت به تامین اعتبار و شروع کار آن اقدام کرده ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به همراهی و حمایتهای شهروندان احساس تکلیف می کردم که مردم نجیب دیواندره باید در مقیاس سایر شهرهای کردستان پروژه‌هایی در شان را ببینند تا شهروندان احساس کنند که شهرداری زنده و پویا در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی داشته و در توجه به موضوعات اجتماعی فعال است و دغدغه‌هایی دارد.
محمدخانی گفت:  به عنوان خدمتگزار مردم  مصمم بودیم با همکاری خوب شورا و شهروندان در مناطق مختلف به گونه‌ای عمل شود که موجبات جلب رضایت عمومی را به دست آوریم و اگر هم بخواهم با شهروندان صادق باشم نمی توانم وجود افرادی در بیرون از شورا که بودن من منافعشان را به خطر انداخته و اظهار قدرت و نفوذ می کنند و همواره مشغول تهدید و شاخ و شانه کشیدن هستند را تکذیب کنم و با توجه به دشمنی های زیادی که برایم بوجود آمده مصلحت را برآن دیدم استعفا دهم و به مشکلات عدیده خانوادگی و درمان مریضی ام بپردازم.
وی تأکید کرد: بنده متوجه مشکلات مردم بوده و هستم و در این شرایط با وجود اینکه تصمیم بسیار سختی بود اما برای مصلحت شهر دیواندره و شخص خودم و خانواده ام تصمیم‌گیری‌ را به سمت استعفا بردم.

وی در پایان گفت: از مردم نجیب و فرهیخته دیواندره حلالیت می طلبم.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =